Δείτε ΕΔΩ το Part.1

Συνεχίζουμε με τα υπόλοιπα 5 αγωνιστικά που ξεπέρασαν τα όρια και αποκλείστηκαν από πρωταθλήματα και πίστες!

6.Skyline GTR R32-Group A

Το αυτοκίνητο που έδωσε το παρατσούκλι “Godzilla” στα Skyline… Τι να πεις για αυτό το κτήνος? Κινητήρας straight six 2,5L με διπλό turbo απόδοσης 600+Hp σε συνδυασμό με τετρακίνηση, ήταν κάτι παραπάνω απο αρκετά για να διαλύσει τον ανταγωνισμό και να κερδίσει το “Japan Touring Car Championship” επί 4 χρόνια(1990-1994), νικώντας και τους 29 αγώνες του πρωταθλήματος. Ωστόσο η επιτυχία του Godzilla δεν έμεινε στην Ιαπωνία μόνο, καθώς το 1991-92 κατέκτησε και το “Australian Touring Car Championship”,με μεγάλη διαφορά απο τον ανταγωνισμό… Το 1992 ένας νέος κανονισμός αναγκάζει τους μηχανικούς της Nissan να περιορίσουν την ιπποδύναμη στους 470 ίππους, σε μία προσπάθεια να επαναφέρουν τον ανταγωνισμό στο Πρωτάθλημα Τουρισμού της Αυστραλίας και τελικά το 1993 απαγορεύεται η χρήση τούρμπο και τετρακίνησης στο πρωτάθλημα… Η επίσημη ανακοίνωση της ομοσπονδίας υποστήριζε ότι η απαγόρευση γίνεται λόγο μεγάλου κόστους συντήρησης των τούρμπο αλλά φήμες λένε οτι ασκήθηκε ασφυκτική πίεση απο τις ομάδες της Holden και Ford…

7.Group B Rally Cars

Σε αυτή την περίπτωση δεν μιλάμε για αποκλεισμό ενός αυτοκινήτου αλλα για αποκλεισμό ολόκληρης της κατηγορίας GroupB… H κατηγορία εισήχθη στο wrc το 1982 ως αντικαταστάτης των κατηγοριών Group 4-5 και ήταν η δυνατότερη κατηγορία εκείνης της εποχής καθώς οι περιορισμοί ήταν ελάχιστοι, πράγμα που οδήγησε τις εταιρίες να κατασκευάσουν αγωνιστικά με ελάχιστο βάρος, τετρακίνηση και κινητήρες απόδοσης 500-600Hp. Θρυλικά αγωνιστικά όπως Audi Quattro, Lancia Delta S4, Ford RS200, Peugeot 205 T16 γεννήθηκαν μέσα απο αυτή την κατηγορία με τρομακτικές επιδόσεις που πολλές φορές τρόμαζαν και τους ίδιους τους οδηγούς οι οποίοι έκαναν παράπονα στους μηχανικούς οτι σε πολλές περιπτώσεις η δύναμη ήταν υπερβολική! Όλα τα παραπάνω μαζί με την αδυναμία να ελεγχθούν οι θεατές στις ειδικές διαδρομές, οδήγησαν σε πολλά ατυχήματα με πολυάριθμους τραυματίες και νεκρούς, με αποτέλεσμα η FIA να βρεθεί σε πολύ δύσκολη θέση. Έτσι με αφορμή το ατύχημα των Henri Toivonen και Sergio Cresto στο Tour de Corse  οι οποίοι έπεσαν με την Lancia στο γκρεμό και τυλίχθηκαν στις φλόγες, η αυλαία του Group B έκλεισε το 1986 όταν η FIA απέσυρε την κατηγορία από το πρωτάθλημα.

8. ΒΜW Ε46 M3 GTR

To 2001 η ΒΜW θέλησε να χτυπήσει στα ίσια τις Porsche στο πρωτάθλημα ALMS… Παρόλα αυτά όμως ο γνωστός straight six 3,2 λίτρων που φόραγε το M3 δεν είχε αρκετή δύναμη για να επιτύχουν τον σκοπό τους. Έτσι οι μηχανικοί της BMW, εκμεταλλευόμενοι τους χαλαρούς κανονισμούς, τοποθέτησαν ένα V8 500 ίππων στην GTR με αποτέλεσμα να κερδίσουν 7 στους 10 αγώνες της χρονιάς και φυσικά το πρωτάθλημα του 2001, πράγμα που προκάλεσε την ένσταση της Porsche η οποία υποστήριξε ότι δεν είναι δυνατόν η BMW να τρέχει με ένα αυτοκίνητο που δεν έχει ανάλογη έκδοση δρόμου. Η BMW απάντησε με την παραγωγή 10 πρωτότυπων V8 M3 GTR, πράγμα που δεν στάθηκε αρκετό καθώς την επόμενη χρονιά οι κανονισμοί άλλαξαν και η BMW έπρεπε να πουλήσει 100 αυτοκίνητα και 1000 μονάδες κινητήρων προκειμένου να μπορεί να αγωνιστεί. Έτσι η E46 M3 GTR αποσύρθηκε και έμεινε να την βλέπουμε μόνο στο Need for Speed.

9. Dodje Charger Daytona ’69 / Plymouth Superbird ’70

Tα δύο αυτά δίδυμα αδέρφια, αγαπήθηκαν όσο κανένα άλλο αυτοκίνητο στην Αμερική την δεκαετία του ’60, καθώς θεωρούνταν εργοστάσια ιπποδύναμης και ροπής εξαιτίας του ατμοσφαιρικού V8 7λίτρων απόδοσης 425hp και 665nm ροπής! Το Charger Daytona μάλιστα έσπασε πολυάριθμα ρεκόρ στο Nascar και ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που ξεπέρασε την ταχύτητα των 200mph. Τα δύο αυτοκίνητα κέρδισαν σχεδόν όλους τους αγώνες που συμμετείχαν το 1969-70 αφήνοντας μηδενικές ελπίδες στον ανταγωνισμό μέχρι το 1971 όπου το Nascar αλλάζει μεγάλο μέρος των κανονισμών αποκλείοντας ουσιαστικά και τα δύο αυτοκίνητα απο την ενεργό δράση.

10. Porsche 917/30 Can-AM

Για το τέλος αφήσαμε, ίσως το πιο δυνατό αγωνιστικό που κατασκευάστηκε ποτέ!
Με βάρος 850 κιλά και ένα flat 12- twin turbo κινητήρα των 5,3 λίτρων, απόδοσης εως και 1600 ίππων, η Porsche  917/30 Can-AM, μπήκε στις πίστες το 1972 και κέρδισε σε όλους τους αγώνες, πλην ενός, του Can-AM επι 2 συνεχόμενες χρονιές (1972-73).
Mε ο-100km/h σε λιγότερο απο 2 δευτερόλεπτα, τελική που ακουμπούσε τα 400km/h και κανένα σύστημα ευστάθειας, η συγκεκριμένη Porsche χρειάζονταν πραγματικά μεγάλο οδηγικό ταλέντο για να κρατηθεί στην πίστα! Η επιτυχία της 917/30 τελειώνει το 1974 όταν αποτυγχάνει να συμμορφωθεί με τους νέους κανονισμούς οι οποίοι απαιτούν η κατανάλωση καυσίμου να είναι μικρότερη των 3 μιλίων ανά γαλόνι.