Υπάρχουν τύποι ανθρώπων εκεί έξω, που μια Porsche 911 Turbo S των 580 ίππων, δεν τους είναι αρκετή…
Για αυτούς λοιπόν υπάρχει η 911 Turbo S Exclusive Series… Μια “χρυσή” συλλεκτική έκδοση της οποίας η παραγωγή περιορίζεται σε 500 κομμάτια παγκοσμίως!

Εμφανισιακά το πρώτο πράγμα που θα σε κάνει να καταλάβεις ότι δεν μιλάμε για μια απλή 911Turbo S είναι το εντυπωσιακό χρυσοκίτρινο χρώμα και οι δύο γραμμές που διασχίζουν το πάνω μέρος της Exclusive Series οι οποίες ουσιαστικά είναι ένα κενό στην βαφή του αυτοκινήτου που εκθέτει το γυμνό ανθρακόνημα που βρίσκεται κάτω από το χρυσό χρώμα…
Εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος έχει γίνει και σε άλλα μέρη του αυτοκινήτου όπως οι καθρέπτες, οι αεραγωγοί, η αεροτομή και το κάτω κομμάτι του πίσω προφυλακτήρα.
Το σύνολο συμπληρώνουν οι πολύ όμορφες, μαύρες με χρυσές λεπτομέρειες, ζάντες των 20 ιντσών σε οι οποίες διαθέτουν κεντρικό παξιμάδι αγωνιστικού τύπου!

Περνώντας στο εσωτερικό η έμφαση στην λεπτομέρεια συνεχίζεται με τον ίδιο ρυθμό… Η χρήση ανθρακονήματος κάνει και εδώ εμφανή την παρουσία της σε μεγάλο βαθμό σε συνδυασμό με μαύρο alcantara και χρυσές ραφές! Τα πανέμορφα κλιματιζόμενα και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα με 18 θέσεις, bucket καθίσματα έχουν επίσης ντυθεί με μαύρο δέρμα και στο προσκέφαλο τους υπάρχει με χρυσά γράμματα το logo της 911 turbo S.

Από άποψη επιδόσεων η 911 Turbo S Exclusive Series δεν θα μπορούσε να είναι κάτι άλλο παρά εντυπωσιακή καθώς εξοπλίζεται με όλα τα τεχνολογικά καλούδια της Porsche…
Ο κινητήρας είναι ο γνωστός boxer 3,8 λίτρων με δύο τούρμπο μεταβαλλόμενης γεωμετρίας που εξοπλίζει και την απλή Turbo S ο οποίος με νέα χαρτογράφηση αποδίδει 27 επιπλέον ίππους, δηλαδή 607Hp και 750Νm ροπής και σε συνδυασμό με το αυτόματο σασμάν 7 σχέσεων και την τετρακίνηση δίνουν την δυνατότητα στον οδηγό να πιάσει τα 100km/h σε 2,9 δευτερόλεπτα και τα 200km/h σε 9,6 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 330km/h! Την επιβράδυνση αναλαμβάνουν τα κεραμικά φρένα της Porshe και βέβαια δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα απαραίτητα συστήματα ευστάθειας  Dynamic Chassis Control (PDCC), Porsche Stability Management (PSM) και Porsche Traction Management (PTM). Το σύνολο ολοκληρώνεται με ένα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, σύστημα διεύθυνσης των πίσω τροχών(rear-axle steering), αυτόματα ρυθμιζόμενη ανάρτηση και το σύστημα Porsche Active Aerodynamics (PAA), το οποίο ρυθμίζει αυτόματα το εμπρός spoiler και την αεροτομή!